Pretraži katalog knjižnice ili web stranicu

Upute za aplikaciju eZaKi

eZaKi je knjižnična aplikacija koja zamjenjuje korisnički modul na mrežnim stranicama Kataloga Gradske knjižnice i čitaonice Pula.

Aplikacija eZaKi je PWA (Progresivna web aplikacija) te je dostupna u mrežnoj i mobilnoj verziji.

 

 

Unutar svog korisničkog profila član u aplikaciji eZaKi može:
- koristiti digitalnu člansku iskaznicu
- pregledavati i izmijeniti osobne podatke
- upisati se ili obnoviti članstvo
- provesti online plaćanja
- provjeriti svoja zaduženja i povijest posudbe
- pretraživati katalog te uputiti zahtjeve za provjeru statusa ili rezervaciju građe.

 

Aplikacija eZaKi olakšava vam korištenje knjižničnih usluga.

 

eZaKi se može instalirati na bilo koji pametni telefon, tablet ili stolno računalo - koristi vrlo malo prostora za pohranu i ne zahtijeva ažuriranja.

Nakon instalacije potrebno je prijaviti se u aplikaciju. Svi članski podaci i aktivnosti bit će dostupni i vidljivi nakon prijave.

Članovima preporučujemo prihvaćanje primanja personaliziranih obavijesti koje omogućava PWA platforma.

Prema dizajnu, PWA ne može pristupiti podacima uređaja ili osobnim podacima.

Aplikacija je dostupna na Androidu (s Chromeom ili Samsung Internetom), na Windowsima i macOS-u (s Chromeom ili Edgeom) i na iOS-u sa Safarijem.


Aplikaciju možete instalirati na bilo koji pametni telefon, tablet ili stolno računalo.


 

eZaKi je dostupan je za korištenje na mrežnoj stranici Kataloga knjižnice.

 

 

1. Registracija

Prilikom pokretanja aplikacije otvara se ekran za registraciju/prijavu. Prilikom prvog korištenja aplikacije, registrirajte se pomoću adrese e-pošte i samostalno izabrane lozinke za ovu aplikaciju.

 

Važno! Za uspješan završetak registracije, slijedite poveznicu koja će vam stići u sandučić e-pošte.

 

Nakon uspješne registracije možete se prijaviti u aplikaciju eZaKi.


2. Prijava
Nakon uspješne registracije, možete se prijaviti u aplikaciju eZaKi.


 

 

Svim postojećim članovima koji su registrirali adresu e-pošte vezanu s njihovim članskim brojem, u aplikaciji će odmah biti vidljivi podaci.


 

 

 

U izborniku koji se nalazi na vrhu ekrana, možete istražiti stavke Moja knjižnica i Moj profil te pristupiti Katalogu.


 

 

 

Ako već imate članstvo u knjižnici, ali ste se registrirali adresom e-pošte koja nije vezana za članski broj, prilikom prve prijave u aplikaciju odaberite Povezivanje članstva.

Povezivanje se vrši unosom broja iskaznice i PIN-a, koji možete osobno zatražiti u knjižnici.

 

 

 

Važno!
Na jedan profil odrasli član može povezati i članske brojeve djece mlađe od 15 godina. Na jedan profil ne mogu biti povezani članski brojevi više odraslih osoba.


 

Ako želite postati član knjižnice, prilikom prve prijave u aplikaciju odaberite Upis.

Otvara se upisnica koju je potrebno pažljivo ispuniti.

Molimo Vas da pročitate sve uvjete članstva i poruke koje je potrebno prihvatiti za učlanjenje te da proučite pravila knjižnice.

 

 

Troškove članarine potrebno je podmiriti u roku od 24 sata, inače će upis biti poništen.

 

 

 

U padajućem izborniku Moja knjižnica možete pregledati svoju trenutačnu posudbu, aktivne rezervacije te svoju povijest posudbi.


 

1. Zaduženja

U Zaduženjima možete vidjeti trenutačna zaduženja.

Ako je produženje roka moguće, ponudit će vam se mogućnost produženja posudbe građe.

Ovdje se nalazi i podatak je li rok povrata prekoračen.


 

 

2. Rezervacije

U Rezervacijama su vidljivi svi vaši rezervirani naslovi.

Pojedina rezervacija može se produžiti ili otkazati.


 

 

3. Povijest posudbe

U Povijesti posudbe vidljiva su vam sva registrirana zaduženja od kada ste postali član knjižnice.

 

 

 

U padajućem izborniku Moj profil možete pregledati uplate i platiti bankovnim karticama, ažurirati osobne podatke, pristupiti svojoj digitalnoj iskaznici i postavkama profila.


 

 

1. Uplate

U Uplatama možete pregledati sve dosadašnje uplate i izvršiti plaćanje za nepodmirene stavke (članarina, zakasnina…) koristeći se bankovnim karticama.

 

 

 

Važno!

Aktivacija mogućnosti plaćanja bankovnim karticama nije obvezna, knjižnica odlučuje želi li ponuditi tu mogućnost svojim članovima.


 

 

eZaKi aplikacija za online plaćanja koristi se sustavom WSPay.

Uvjete plaćanja karticama knjižnica dogovara s odabranom bankom.

Na stranici sustava WSPay potrebno je unijeti tražene podatke, a nakon uspješno provedene transakcije,

WSPay e-poštom šalje potvrdu o autorizaciji kartice za navedeni iznos.


 

 

2. Podaci o članu
U Podacima o članu možete ažurirati osobne podatke, pri čemu odgovarate za točnost i potpunost ažuriranih podataka.

U Podacima o članu vidljiva je i mogućnost produženja članstva nakon isteka.

 


 

 

3. Iskaznica

Članska iskaznica neprenosiv je identifikacijski dokument člana Knjižnice.

Član može djelatniku u knjižnici predočiti i digitalnu iskaznicu pri korištenju knjižničnih usluga.

 


 

 

4. Postavke

U Postavkama je omogućena prijava za primanje obavijesti, promjena zaporke te brisanje profila.

 

Važno!

Brisanje profila onemogućava korištenje aplikacijom, dok članstvo u knjižnici i dalje ostaje važeće.

 

Koristeći aplikaciju eZaKi moguće je ostvariti (obnoviti ili upisati) sljedeće vrste članstva: redovno godišnje, redovno tromjesečno, članstvo za djecu do 15 godina te članstvo za osobe starije od 65 godina.

Ako smatrate da možete ostvariti neko od posebnih vrsta članstvo (obiteljsko, studentsko, članstvo za umirovljenike mlađe od 65 godina, kolektivno članstvo i sl.), molimo Vas da s odgovarajućim dokumentom i osobnom iskaznicom dođete osobno u knjižnicu.

Više informacija možete pronaći ovdje.

Sustav javlja da je profil nepoznat u slučajevima kada registracija nije dovršena do kraja. Potrebno je odraditi sve korake registracije da biste bili uspješno prijavljeni.

Profil se blokira ako ste 5 puta uzastopno unijeli krivu zaporku. Blokada traje 5 minuta, nakon čega možete pokušati ponovno se prijaviti.

Ova poruka sustava javlja se kada u nekoliko navrata pokušavate promijeniti zaporku, ali za potvrdu niste koristili poveznicu iz posljednjeg e-maila pristiglog u sandučić e-pošte, već neku iz prethodnih e-mailova.

Provjerite jeste li se registrirali u aplikaciju s istom e-adresom koju ste naveli u svojim podacima u knjižnici. U slučaju da se e-adrese razlikuju, odaberite Povezivanje članstva te unesite broj iskaznice i PIN (koji možete dobiti u knjižnici).

PIN služi za povezivanje članstva nakon registracije i prijave te povezivanja članstva.

Ako već imate članstvo u knjižnici, ali ste se registrirali adresom e-pošte koja nije vezana za članski broj, prilikom prve prijave u aplikaciju odaberite Povezivanje članstva.

Povezivanje se vrši unosom broja iskaznice i PIN-a.

PIN možete zatražiti osobno u knjižnici uz predočenje članske iskaznice i osobnog dokumenta ili online (na e-adresu: posudba@gkc-pula.hr pošaljite ime i prezime, članski broj i OIB). 

Podatak o PIN-u nalazi se i u Podacima o članu u aplikaciji eZaKi.

Važno! Na jedan profil odrasli član može povezati i članske brojeve djece mlađe od 15 godina. Na jedan profil ne mogu biti povezani članski brojevi više odraslih osoba.

Ako želite koristiti drugačiju e-adresu vezanu za svoje članstvo, u aplikaciju se trebate ponovno registrirati s tom, novom adresom koju ste prijavili u knjižnici.

Ako e-adresu drugog djeteta nije e-adresa koju roditelj koristi u aplikaciji ili nije upisana, treba je uskladiti. Također, profil djece starije od 15 godina ne može biti povezan s profilom roditelja, već se mora samostalno registrirati u aplikaciju sa svojom e-adresom.

Potrebno je registrirati se u aplikaciji, potom prijaviti i na početnoj stranici odabrati Upis te unijeti djetetove podatke.

U gornjem desnom kutu nalazi se padajući izbornik u kojem možete odabrati željeni profil.